výroba webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 19:44 v kategorii Novinky, přečteno: 163x
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a stále budou) základem seo, či spíše, faktory působící na evaluaci www stránek a předně i jeho pozici ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text nejdříve. Ale dnes už se stalo zřejmé, že váha anchor textu v lincích ztratil svou hodnotu - ověřený pravdivý poznatek. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních postupů. Mohli bychom najít, že google klade především maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (nejspíš) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Video Co-Occurrence
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz